17
márc, 2014

Ez az autó egy technikai érdekesség. A hétköznapi távirányítós autók hátsókerék-meghajtásúak, a kormányzást pedig egy szervo-motor végzi az autók kormányművéhez hasonló módon. Ez a verda viszont elsőkerék-meghajtású, a két első kerék külön-külön motorral rendelkezik. A motorokat az elektronika külön vezérli: a kormánykerék elfordításával az egyik oldali motor leáll, ettől elfordul a felfüggesztett első tengely, és kanyarodik az autó. További érdekessége, hogy külön 9V-os elemről működik az elektronika, és külön három darab ceruzaelemről, 4.5 V-ról a motorok. Az autó egy elektromechanikus jelfogót, ún. relét is tartalmaz, ami elég ritka ezeknél a játékoknál.

Az egyik motorja zárlatos volt, a távirányító elemtartóját cserélni kellett, és az autó hiányzó elemtartó-fedelét is pótoltam. Itt látható egy videó az első próbakörről.

Utángyártott elemtartó-fedél ABS műanyagból, elfordítható, szegecselt tartófüllel.