26
jún, 2010

Gyakori kérdések

Ez mi ez?

Elektronikus, illetve elektromos gyerekjátékok javítása. Jöhet minden, amibe elem kell, zenél, villog, forog, jön-megy, beszél, vagy világít, stb.

Miért?

Hogy ne kelljen újat venni, ez jó a szülők pénztárcájának. Így kevesebb hulladék termelődik, ez jó a környezetnek. Egy játék így több gyereket is kiszolgálhat, ez jó a gyerekeknek. Végső soron én sem járok rosszul. 🙂

Mit nem?

A felhúzható ketyerékhez nem értek, érdemes a túlhúzott, elpattant rugókkal órás mesterhez fordulni. Elektronikus gyerekhintákat (Graco/Fisher-Price), illetve gyerekek számára készített járműveket (akkumulátoros kismotor, kisautó, amibe BELEÜLNI, vagy RÁÜLNI tud a gyermek) NEM VÁLLALOK.. Ezekhez egyszerűen túl kicsi a műhelyem. Olyan átalakításokat, amelyek balesetveszélyessé tehetik a játékot, szintén nem vállalom. NERF puskákból csak az elektromosakat vállalom.

Mikor, és hol?

Újpesten a műhelyemben, amikor időm engedi. Mivel a műhelynek nincs klasszikus értelemben vett nyitvatartása, ezért a személyes ügyfélfogadáshoz időpontot kell egyeztetnünk. Ehhez itt tudja velem felvenni a kapcsolatot: https://www.jatekklinika.hu/kerdesem-van/

Mennyi ideig fog tartani?

Ez sok mindentől függ. Ha van hozzá alkatrészem, és nyilvánvaló a hiba, akkor néhány nap alatt megvan. Ha úgy kell hozzá összevadászni az alkatrészt, vagy nem egyértelműen beazonosítható a hiba oka, akkor több hétbe is beletelhet, mivel ezekhez a játékokhoz hivatalosan nincs alkatrész utánpótlás, se szervizdokumentáció, se kapcsolási rajz, se alkatrész lista.

Mennyibe fog kerülni?

Az áraknál látható, hogy mire lehet számítani.

Hogyan fizethetek?

Személyesen készpénzzel, csomagküldés esetén előre utalással. Utánvéttel nem foglalkozom, mert ez Önnek többletköltség, nekem többlet-adminisztráció.

Hogy működik a csomagküldés?

Ha csomagot küld nekem, akkor azt vagy MPL csomagautomatába, vagy FoxPost csomagautomatába címezheti. A részleteket emailben tudjuk megbeszélni. Amikor én küldöm vissza Önnek, akkor választhat, hogy csomagautomatába, vagy házhoz kéri. Bár a házhoz küldés kényelmesebbnek tűnik, azért szoktam a csomagautomatát javasolni, mert nem kell a futárhoz igazodni, és sikertelen postai kézbesítés esetén sem kell a postára bemenni és ott sorban állni, ami a COVID-19 idején nem hátrány. Végső soron a csomagautomatába küldés kevesebbe is kerül, mint a házhoz küldés.

Írtam üzenetet, kaptam egy automatikus választ, de azóta semmi hír. Miért?

Folyamatos túlterhelésben van a műhely, ezért várólistára kerülnek ezek az üzenetek. Ahogy időm és kapacitásom engedi, úgy válaszolom őket meg.